arctic:~ creativepenguin$
"Hardware: The parts of a computer system that can be kicked." -- Jeff Pesis
- Toppen 1a
- 1512 Moss
arctic:~ creativepenguin$
"Hardware: The parts of a computer system that can be kicked." -- Jeff Pesis
Arctic Software verdsetter viktigheten av å gjøre ting riktig første gang, og det er derfor vi har så stort fokus på kvalitet. Vi er derfor opptatt av å gi deg et produkt som vil overgå dine forventninger og yte deretter. Vi er spesielt interessert i å bruke teknologier som gjør det mulig å levere en moderne og brukervennlig løsning som er enkel å vedlikeholde samt videreutvikle ved å bruke anerkjente rammeverk og verktøy.
For mer tradisjonell utvikling på mobil og skrivebordsmaskiner (desktop) benytter vi Qt/Qml rammeverk, som er et industriledende verktøy for dette formålet. Det gir oss friheten til å kode på en plattform og lansere på de fleste andre plattformer Qt støtter. Dette inkluderer Windows, Linux, Macintosh, iOS og Android. Qt og Laravel (web rammeverk) snakker også ypperlig sammen og de to lar seg kombinere uanstrengt
Vi jobber metodisk med mål å gjennomføre prosjektene vi starter. Vår første prioritet er å lytte til kundens behov, og vårt eget løsningsforslag vil alltid bli vurdert opp mot kundens egne erfaringer og ønsker. Vi legger også vekt på å ha en løpende toveisdialog både før, under og etter fullført prosjekt for å sikre at produktet møter kundens forventninger. Under følger en typisk tidslinje for utviklingsfasen. Vi vil selvfølgelig også følge dere opp etter at produktet er ferdig utviklet og om ønskelig bidra med kontinuerlig forbedring, støtte og opplæring.
Innledningsvis møtes vi for å få en oversikt over hva slags ønsker og behov dere har til prosjektet samt innspill og forslag vi har mens vi drøfter aspekter frem og tilbake.
Etter at vi har fått en oversikt over hvilke behov dere har, setter vi sammen en kravspesifikasjon. Dette danner grunnlaget for en arbeidskontrakt mellom oss.
Etter at vi har utarbeidet kravspesifikasjonen sender vi den over for godkjennelse. Dersom dere ønsker å gjøre noen endringer eller legge til noe til prosjektet vil vi innarbeide det i spesifikasjonsdokumentet.
Etter at dere har godkjent arbeidskontrakten starter vi jobben med å fullføre prosjektet til avtalt tid. Vi vil opprette et oppbevaringssted for koden i vårt interne ITIL (Git, prosjektstyring og helpdesk) system som dere vil få tilgang til hvor dere kan følge milepæler og prosjektets fremgang og eventuelt komme med innspill underveis.
Etter at dere har signert ut alle milepæler i prosjektet anser vi produktutviklingen som fullført og vi vil begynne med å rulle ut programvaren i produksjon. Noe som innebærer å legge ut programvaren på en applikasjonsserver (webserver) hvis det er et web prosjekt, app store hvis det er en mobil app, eller distribuere binærfilene i et installasjonsprogram hvis det er programvare utviklet for tradisjonelle skrivebordsmiljøer
Har du noen spørsmål vedrørende våre utviklertjenester, eller ønsker innspill til ditt drømmeprosjekt? Ta kontakt med oss via kontaktskjemaet
Fyll ut skjemaet under og vi vil kontakte deg. Felter merket med * er påkrevd. Vi vil ikke bruke eposten eller noen av de øvrige kontaktopplysningene du oppgir til noe annet enn å komme i kontakt med deg.